جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۴
کد خبر: ۱۳۷۳۵۸
|
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

«بز بز قندی» به روایت مهرداد قرآن‌کیش در مجتمع فرهنگی هنری نور

نمایش موزیکال «بز بز قندی» به نویسندگی و کارگردانی «مهرداد قرآن کیش» در سالن آفتاب مجتمع فرهنگی هنری نور برای کودکان اجرا می‌شود.

«بز بز قندی» به روایت مهرداد قرآن‌کیش در مجتمع فرهنگی هنری نوربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایش موزیکال «بز بز قندی»، کاری از گروه هنری تاک، به نویسندگی و کارگردانی مهرداد قرآن‌کیش، بهمن و اسفند ۱۴۰۲، ‌روزهای سه‌شنبه تا جمعه، از ساعت ۱۷ در سالن آفتاب مجتمع فرهنگی هنری نور به روی صحنه می‌رود.

نمایش موزیکال و خانوادگی «بز بز قندی» به روایت مهرداد قرآن‌کیش که با هدف ایجاد فضای شاد و مفرّح برای کودکان و والدین آنان، همراه با مشارکت کودکان در بازی‌های نمایش به روی صحنه می‌رود، قصه‌ی بزغاله‌ای به نام قندی است که به مامان‌بزی قول می‌دهد با غریبه‌ها حرف نزند؛ اما ماجراهایی برایش پیش می‌آید که نمی‌تواند به قولش عمل کند.

نهال دل‌زنده، نیلوفر ابراهیمی و مهرداد قرآن‌کیش، به عنوان بازیگر و مهدی دست‌ازسخن (مدیر صحنه و مسئول نور و صدا)، مهدی ابراهیمی(منشی صحنه)، رضا نبیلو (آهنگساز)، نفیسه ترحم‌جو (دستیار کارگردان) و نیلوفر ابراهیمی (سرپرست گروه و طراح صحنه و لباس) به عنوان عوامل اجرایی، نمایش بز بز قندی را همراهی می‌کنند.

«بز بز قندی» با یک ساعت زمان اجرا، نمایشی کاملاً شاد است و تماشای آن برای کودکان ۲ سال به بالا، به همراه خانواده‌ها مناسب است.

والدین برای تهیه بلیط می‌توانند با مراجعه به نشانی فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب، مجتمع فرهنگی هنری نور یا از طریق تارنمای تیوال اقدام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر یا برای رزرو و هماهنگی اجرای ویژه با شماره ۰۹۱۹۰۷۰۹۲۵۰ یا ۴۴۰۸۸۷۰۸ تماس بگیرند.

نظر شما